torsdag den 23. november 2017

Blog del 2

Som netbaseret programmer bruge jeg inventor, som eleverne kan downloade gratis i gennem hele deres uddannelse. Jeg bruger også skolen`s lærings platform som er C.I.P (Celf I Praksis), der er alt undervisnings materiale lagt op og eleverne kan tilgå platformen 24/7. Jeg vælger at bruge Screencast-O-matic til mine instruktions film, da jeg kan filme det jeg tegner på skærmen og redigerer filmen bagefter, med billeder og tekst så instruktion gerne skulle give bedre mening for eleverne.

C.I.P

Inventor instruktions film ved brug af Screencast-O-matic.


Tegneøvelse 1-1.

Tegneøvelse 1-2.


Tegneøvelse 1-3.


Tegneøvelse 1-4.
Samling af øvelse 1-2-3.


Jeg tror og håber på, at ved mine instruktions film kan jeg løse min problemstilling, ved at eleven kan løse de problemer/udfordringer der er i det komplekse tegneprogram ved hjælp af at se filmene, og det både kan nedbringe ventetiden og motivere eleven til at lære inventor bedre at kende, så de kan løse flere og mere komplekse tegneopgaver.                                                                                                                                                                


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog del 3

Afprøvning og konklusion af min problemstilling.     Jeg mener at have løst min problemstilling, ved hjælp af de digitale teknologier ...